Saturday, March 12, 2011

Making Right Decisions is A Crucial Skill at Every Level..

http://www.insomnia.ie/2010/10/winner-tough-decision-competition/

Saya tak akan sesekali bantu orang lain kalau saya sendiri was-was dengan sesuatu pertolongan itu. Terutama sekali melibatkan kesihatan seseorang. Alhamdulillah doa diperkenankan. Sekarang apa yang menjadi tanda tanya terjawab dengan pertolongan-Mu Ya Allah. Dan saya berharap orang-orang yang berkenaan tidak berkecil hati. Dan ini adalah keputusan yang telah dibuat setelah beribu-ribu lemon kali mengunakan daya pemikiran kritikal. Dan terlalu banyak feedback negative yang diterima. Maaf kepada mereka yang terlibat. Saya tak dapat lagi meneruskannya. Saya berharap mereka yang terlibat dapat melihat keadaan bukan sahaja positive malah juga kesan-kesan negative. Fikir semasak-masaknya sebelum meneruskan apa yang kalian sedang lakukan. Saya tidak menjatuhkan, cuma sebagai peringatan. Dan saya berharap tiada salah paham yang akan menjejaskan persahabatan kita. Saya sejujur-jujurnya meminta maaf sekiranya ada tersalah bahasa.

p/s thanks for everything..

No comments:

Post a Comment